Thursday, April 28, 2011

Malam.

Assalamualaikum. 
Selamat malam. Selamat setadi pada yg setadi nak exam tuh. Dan selamat tidow dengan lena bagi yang dah abes paper tuh. *wah wah! Bestnye anda. :)
Di sebabkan mata dah ngantok, setadi mandarin pon tak abes abes dan takkan abes, tapi masih ade rasa nak update belog laju laju. HAHA. Naseb baeklah Ba lao shi tak baca belog aku, kalau tak, habes laa. HAHA. IOM (International Operation Management) dah abes. Ade lagi 5 jaa. Oyeahhh Babe! Tapi tak dapat jawab dengan baek memandang kondisi badan yang tak stabil. uuurrrggggh! So, kawan kawan, Good Luck untuk mandarin II pulak. wo de peng you jia you ! (HAHA taktau betol dop) ngaa. 
 Bagi yang nak pejam mata, sebelum pejam rapat rapat, mari baca doa tidoq satttt! 
Sebelum Tidur Membaca Doa :
بِاسْمِكَ اللّهُمَّ أَحْيَاوَأَمُوتُ
bismikallahumma ahya wa amutu
Erti :
Dengan nama-Mu ya Allah aku hidup dan mati

Bagi yang dah nak bangun, sila baca doa selepas bangun tidur yer kawan kawan. Nikmat kan dapat tidow. :)

 Sesudah Bangun Tidur Membaca Doa :
اَلْحَمْدُ ِللهِ الَّذِى أَحْيَانَا بَعْدَمَا أَمَاتَنَا وَإِلَيْهِ النُّشُورُ
alhamdulillahil ladzi ahyana ba’da ma amatana wailaihin nusyur
Erti :
Segala puji bagi Allah yang menghidupkan aku kembali setelah mematikan aku dan kepada Allah akan bangkit


Bagi yang nak setadi tuh, baca doa dulu okay. lurve alls. Nite! Doa nih aku dapat dari belog laen. Nampak semangat cket kan nak bace. hiks!

Izinkan I share yer. 
Thanks. Good luck :)
Till then. 


No comments: